Η Βυρώνεια τίμησε τον χρυσό Ολυμπιονίκη Ιωάννη Μελισσανίδη
Σε μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα συγκινητική επετειακή εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου στην πλατεία της Βυρώνειας Σερρών, η γενέτειρα του Ιωάννη Μελισσανίδη απέτισε φόρο τιμής στον χρυσό Ολυμπιονίκη, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από την ιστορική κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ατλάντα το 1996. Η εκδήλωση, με τίτλο «Ο Χρυσός Βυρωνειώτης», άνοιξε την αυλαία των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Βυρώνεια 2026» και ήταν αφιερωμένη στη ζωή, τη διαδρομή και τη σπουδαία προσφορά του Ιωάννη Μελισσανίδη στον ελληνικό αθλητισμό. Κεντρική στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η ζωντανή συνέντευξη του Ολυμπιονίκη με τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Παπλά, επίσης με καταγωγή από τη Βυρώνεια. Μέσα από τη συζήτηση, ο Μελισσανίδης μοιράστηκε στιγμές από την αθλητική του πορεία, αναφέρθηκε στις θυσίες που απαιτήθηκαν για να φτάσει στην κορυφή του κόσμου και θυμήθηκε τις ανεπανάληπτες στιγμές της κατάκτησης του χρυσού μεταλλίου στην Ατλάντα, που χάρισαν στην Ελλά...

