Με κάθε επισημότητα τιμήθηκε η 113η επέτειος της Απελευθέρωσης
Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν στις 08:00 στον Ιερό Ναό Ευαγγελίστριας Σιδηροκάστρου, όπου τελέστηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και Δοξολογία. Ακολούθησε η εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας, στο πλαίσιο του επίσημου εορτασμού που διοργάνωσε ο Δήμος Σιντικής.
Η πρωινή τελετή κορυφώθηκε στις 11:00 με επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Ηρώων Πεσόντων του Σιδηροκάστρου, αποτίοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της περιοχής.
Οι εκδηλώσεις εντάσσονται στο πλαίσιο των «Ελευθερίων 2026», με το απογευματινό πρόγραμμα να περιλαμβάνει παρέλαση μαθητών, πολιτιστικών συλλόγων και στρατιωτικών τμημάτων στις 19:00, ενώ θα ακολουθήσει συναυλία των φιλαρμονικών του Δήμου Σιντικής στις 20:00.
Η επέτειος της Απελευθέρωσης αποτελεί μία από τις σημαντικότερες ιστορικές στιγμές για το Σιδηρόκαστρο και τη Σιντική, με τις τοπικές αρχές και τους κατοίκους να τιμούν κάθε χρόνο τη μνήμη των γεγονότων του 1913.
Στις 18:30 θα ακουστούν σήμερα 113 κρότοι (αναπαράσταση κανονιοβολισμών) όσα και τα χρόνια από την απελευθέρωση του Σιδηροκάστρου.


