Σέρρες : Ελευθέρια 2026 - «Κι επιτέλους ήρθε η ώρα ν’ ανταμώσουμε» στην Κοιλάδα Αγίων Αναργύρων
Στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων «Ελευθέρια 2026», ο Δήμος Σερρών και το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών, προσκαλούν τις Σερραίες και τους Σερραίους, στην μουσική βραδιά με τίτλο: «Κι επιτέλους ήρθε η ώρα ν’ ανταμώσουμε». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στις 21:00, στην τεχνητή λίμνη της Κοιλάδας Αγίων Αναργύρων.
Μέσα από τις μοναδικές μουσικές τους δημιουργίες, οι καλλιτέχνες θα μας ταξιδέψουν σε ένα πρόγραμμα γεμάτο συναίσθημα, μελωδίες και πολιτισμό, δίνοντάς μας την ευκαιρία να «ανταμώσουμε» ξανά και να μοιραστούμε όμορφες στιγμές μέσα από τα δικά τους μουσικά πονήματα.
Στη συναυλία συμμετέχουν οι: Παναγιώτης Αϊβαζίδης, Γιάννης Καμπανταϊδης, Ελένη-Μελίνα Μπιτζίδου, Χρήστος Δανάς, Άγγελος Αθανασιάδης και Αιμιλία Χαλκιά.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.


