Με μεγάλη επιτυχία η μουσική βραδιά αφιερωμένη στον Μάνο Χατζιδάκι στο Σιδηρόκαστρο


Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη προσέλευση κοινού πραγματοποιήθηκε χθες, Παρασκευή 26 Ιουνίου, η μουσική εκδήλωση αφιερωμένη στο έργο του σπουδαίου Έλληνα συνθέτη Μάνου Χατζιδάκι, στη Λέσχη Αξιωματικών Σιδηροκάστρου. Η βραδιά εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή πολιτιστική εμπειρία, γεμάτη συγκίνηση, ποιότητα και σεβασμό προς το διαχρονικό έργο του μεγάλου δημιουργού.

Η εκδήλωση, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, συγκέντρωσε πλήθος φίλων της ελληνικής μουσικής, οι οποίοι κατέκλυσαν τον χώρο, επιβεβαιώνοντας την απήχηση που εξακολουθεί να έχει το έργο του Χατζιδάκι σε όλες τις γενιές. Τη διοργάνωση στήριξαν η Ιερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου και ο Δήμος Σιντικής, στο πλαίσιο δράσεων που προάγουν τον πολιτισμό και την ελληνική μουσική παράδοση.

Σημαντική ήταν η παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου, καθώς και του επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σιντικής, κ. Ιωσήφ Παναγιωτίδης, οι οποίοι παρακολούθησαν την εκδήλωση και εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την εκδήλωση. Στα μέσα της εκδήλωσης ήρθε και ο Δήμαρχος Σιντικής ο οποίος βρισκόταν στην Βυρώνεια για την εκδήλωση των Ελευθέριων εκεί (με την συμμετοχή του Ολυμπιονίκη μας κ. Ιωάννη Μελισσανίδη)

Το πρόγραμμα περιλάμβανε εμβληματικά έργα του Μάνου Χατζιδάκι, τα οποία παρουσιάστηκαν από μια πολυμελή και άρτια δεμένη ορχήστρα, αποτελούμενη από καταξιωμένους μουσικούς. Οι ερμηνείες των τραγουδιών από τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες ενθουσίασαν το κοινό, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα.

Τη μουσική επιμέλεια και τη διεύθυνση της βραδιάς είχε ο Γιώργος Παντσουράκης, ο οποίος, μαζί με τους συνεργάτες του, παρουσίασε ένα προσεγμένο πρόγραμμα υψηλής αισθητικής, αναδεικνύοντας τη λυρικότητα και τη διαχρονική αξία της μουσικής του Χατζιδάκι.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη σημασία τέτοιων πολιτιστικών πρωτοβουλιών για την τοπική κοινωνία και τον πολιτισμό γενικότερα.

Γιώργος Παντσουράκης: 
Μια μεγάλη βραδιά χθες στο Σιδηρόκαστρο. Μια εξαιρετική συναυλία σε μια ασφυκτικά γεμάτη ΛΑΦ Σιδηροκάστρου. Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τη Μητρόπολη Σιδηροκάστρου και το Δήμο Σιντικής που συνέβαλαν τα μέγιστα σε αυτή την υπέροχη βραδιά.











Ακολουθήστε μας στο Google News

Google News <-----Google News

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άγιος Μάριος επίσκοπος Σεβαστείας

Μεταφορά από τη Μάλτα στο Γκάτσινα τμήματος του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού του Κυρίου, μαζί με την εικόνα της Παναγίας της Φιλερμίου και το δεξί χέρι του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, 12 Οκτωβρίου

Συνέντευξη με την Γερόντισσα Ευφημία της Ιεράς Μονής Αγίων Κήρυκου και Ιουλίττας

Νέα

Φωτογραφία της ημέρας

Σαν σήμερα



Εορτασμοί σήμερα


Αναρτήσεις...

  • Φόρτωση αναρτήσεων...

Φωτογραφίες

Βίντεο

Πρόσωπα

Συνταγές

ΓηΤονια

Χαμένες Πατρίδες

Ρετρό

Σιδή Ρόκ Άστρο

Ο χαζός του χωριού