Μια νέα προσπάθεια να μείνει ανθισμένο το Σιδηρόκαστρο
Δεν είναι η πρώτη φορά που τοποθετούνται λουλούδια στις πλατείες και τους κεντρικούς δρόμους του Σιδηροκάστρου. Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές αντίστοιχες προσπάθειες, χαρίζοντας χρώμα και ομορφιά στην πόλη. Η φετινή, μάλιστα, αποτελεί μία από τις πιο όμορφες, ενώ τα λουλούδια προέρχονται από ανθοπωλείο του Σιδηροκάστρου, στηρίζοντας παράλληλα μια τοπική επιχείρηση.
Στο παρελθόν, βέβαια, αρκετές από αυτές τις προσπάθειες δεν είχαν τη διάρκεια που όλοι θα ήθελαν. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα λουλούδια ξεράθηκαν επειδή ολοκλήρωσαν τον φυσικό κύκλο της ανθοφορίας τους. Υπήρξαν όμως και φορές που μαράθηκαν επειδή δεν ποτίζονταν τακτικά, με αποτέλεσμα η όμορφη εικόνα να χαθεί αρκετά γρήγορα.
Αυτή τη φορά, η Πλατεία Ελευθερίας, η Πλατεία Πολυζωίδη και η οδός Ελευθερίου Βενιζέλου γέμισαν ξανά χρώματα και λουλούδια. Παράλληλα, οι καταστηματάρχες της περιοχής υιοθέτησαν από δύο γλάστρες ο καθένας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το καθημερινό τους πότισμα.
Η πρωτοβουλία αυτή δημιουργεί την ελπίδα ότι τα λουλούδια θα διατηρηθούν σε καλή κατάσταση για περισσότερο διάστημα από ό,τι στο παρελθόν. Το αν θα συμβεί, θα φανεί στην πράξη, όμως είναι σίγουρα μια διαφορετική προσέγγιση που αξίζει να στηριχθεί.
Ελπίζουμε αυτή τη φορά η όμορφη εικόνα να διατηρηθεί για πολύ περισσότερο καιρό, ακόμη και μετά το τέλος των Ελευθερίων, ώστε το Σιδηρόκαστρο να συνεχίσει να είναι γεμάτο χρώμα και ζωή.





