Ανακοινώθηκε χρηματοδότηση 9 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών
Τη χρηματοδότηση ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών ανακοίνωσε, σύμφωνα με τον Δήμο Σερρών, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μέσω δήλωσής του στο NewsAuto.
Με αφορμή την ανακοίνωση, η δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία κάνει λόγο για μια σημαντική εξέλιξη για το έργο και αναφέρει ότι το τελευταίο διάστημα υπήρξε συνεργασία μεταξύ του Δήμου Σερρών και του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με αντικείμενο την προώθηση της αναβάθμισης του Αυτοκινητοδρομίου.
Στη δήλωσή της, η κ. Μητλιάγκα ευχαριστεί τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την απόφαση χρηματοδότησης, καθώς και τον υφυπουργό Εξωτερικών και βουλευτή Σερρών Τάσο Χατζηβασιλείου, αναφέροντας ότι συνέβαλε στην προώθηση του αιτήματος για την εξεύρεση των απαραίτητων πόρων. Παράλληλα, εκφράζει ευχαριστίες προς τον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση για τη συνεργασία σχετικά με το συγκεκριμένο έργο.
Η δημοτική αρχή εκτιμά ότι η αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, στην προσέλκυση επισκεπτών και επενδύσεων και στην περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής. Παράλληλα, επισημαίνει ότι θα συνεχίσει τις ενέργειες σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, ώστε η εξαγγελθείσα χρηματοδότηση να προχωρήσει στο στάδιο της υλοποίησης του έργου.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, τις τεχνικές παρεμβάσεις που προβλέπονται ή τη διαδικασία υλοποίησης της αναβάθμισης του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών.
Βαρβάρα Μητλιάγκα:
«Νέα εποχή για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών»
Με αφορμή την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, σχετικά με την χρηματοδότηση, με το ποσό των 9 εκατομμυρίων ευρώ, για την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα τονίζει τα εξής:
«Μέσα από δήλωσή του στο NewsAuto, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση, με ποσό 9 εκατομμυρίων ευρώ, της αναβάθμισης του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, ενός έργου που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για την περιοχή μας και να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση των Σερρών στον χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα, καθώς το τελευταίο διάστημα αναπτύχθηκε μια ουσιαστική και παραγωγική συνεργασία μεταξύ του Δήμου Σερρών και του Υπουργείου Παιδείας και Αθλητισμού, με κοινό στόχο την ανάδειξη των δυνατοτήτων και της αναπτυξιακής προοπτικής που διαθέτει το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη για την απόφαση αυτή, η οποία ανταποκρίνεται σε ένα διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας και ανοίγει νέους δρόμους για την ανάπτυξη της περιοχής μας. Ο ίδιος πίστεψε στο όραμα για τον τόπο μας.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Υφυπουργό Εξωτερικών και Βουλευτή Σερρών κ. Τάσο Χατζηβασιλείου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή στήριξε την προσπάθεια εξεύρεσης πόρων και συνέβαλε ουσιαστικά στην προώθηση του αιτήματος στα αρμόδια κέντρα λήψης αποφάσεων. Και, φυσικά, ευχαριστώ θερμά τον Αν. Υπουργό Αθλητισμού κ. Γιάννη Βρούτση για την εξαιρετική συνεργασία μας, καθώς και για την ανταπόκρισή του σε ένα ζήτημα που αφορά το μέλλον του τόπου μας.
Η αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου δεν αφορά μόνο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αφορά την εξωστρέφεια των Σερρών, την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, την προσέλκυση επισκεπτών και επενδύσεων και τη δημιουργία νέων ευκαιριών για την περιοχή μας.
Ως Δημοτική Αρχή θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε η εξαγγελία αυτή να μετατραπεί σύντομα σε έργο και να αποδώσει τα μέγιστα οφέλη για τους πολίτες των Σερρών.
Σήμερα είναι μια πολύ καλή ημέρα για τις Σέρρες. Και είναι μια ημέρα που μας επιτρέπει να βλέπουμε με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον ενός εμβληματικού έργου για τον τόπο μας».


