Ολοκληρώθηκαν τα «Μουσικά Ταξίδια στις Γειτονιές της Πόλης» στις Σέρρες
Με μουσική εκδήλωση στο πάρκο Καπετάν Μητρούση, στην περιοχή των Κάτω Καμενικίων, ολοκληρώθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 ο κύκλος δράσεων «Μουσικά Ταξίδια στις Γειτονιές της Πόλης», που διοργανώθηκε από τον Δήμο Σερρών και το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το μουσικό σχήμα «ΦΩ.Ν.Ε.Σ.» παρουσίασε πρόγραμμα με τραγούδια από το έντεχνο και λαϊκό ελληνικό ρεπερτόριο, ενώ κάτοικοι και επισκέπτες παρακολούθησαν τη συναυλία στον χώρο του πάρκου.
Σύμφωνα με τον Δήμο Σερρών, η συγκεκριμένη εκδήλωση αποτέλεσε την τελευταία στάση της φετινής διοργάνωσης, η οποία εντάχθηκε στο πρόγραμμα των επετειακών εκδηλώσεων για τη συμπλήρωση 113 ετών από την απελευθέρωση της πόλης.
Σε χαιρετισμό της, η δήμαρχος Σερρών, Βαρβάρα Μητλιάγκα, ευχαρίστησε τα μέλη του μουσικού σχήματος και τους πολίτες που συμμετείχαν στις εκδηλώσεις.
Οι δράσεις των «Μουσικών Ταξιδιών στις Γειτονιές της Πόλης» πραγματοποιήθηκαν σε διάφορα σημεία των Σερρών, μεταξύ των οποίων το θερινό θεατράκι της Καλλιθέας, η πλατεία Ειρήνης και η πλατεία Κατακονόζι. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Δήμου, στόχος της διοργάνωσης ήταν η πραγματοποίηση πολιτιστικών και μουσικών εκδηλώσεων σε διαφορετικές γειτονιές της πόλης κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.
Η φετινή διοργάνωση ολοκληρώθηκε με την τελευταία συναυλία στα Κάτω Καμενίκια, κλείνοντας έναν κύκλο εκδηλώσεων που εντάχθηκαν στο πολιτιστικό πρόγραμμα του Δήμου Σερρών για το 2026.
Με αγαπημένες μελωδίες και τραγούδια από το έντεχνο και λαϊκό ελληνικό ρεπερτόριο «ντύθηκε» μουσικά το πάρκο Καπετάν Μητρούση, στα Κάτω Καμενίκια, το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου 2026. Τα μέλη του μουσικού σχήματος «ΦΩ.Ν.Ε.Σ.» χάρισαν στους παρευρισκόμενους ένα πρόγραμμα γεμάτο συναίσθημα και μουσικές επιτυχίες, χαρίζοντας στο κοινό μία όμορφη καλοκαιρινή μουσική βραδιά.
Η εκδήλωση αποτέλεσε την τελευταία στάση των «Μουσικών ταξιδιών στις γειτονιές της πόλης», που διοργάνωσαν ο Δήμος Σερρών και το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών, στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων για την 113η απελευθέρωση της πόλης.
Στον χαιρετισμό της, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα ευχαρίστησε τα μέλη του μουσικού σχήματος και όλους τους δημότες που αγκάλιασαν τις εν λόγω εκδηλώσεις, συμβάλλοντας στην επιτυχία του θεσμού που έχει πλέον καθιερωθεί στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, τα «Μουσικά ταξίδια στις γειτονιές της πόλης» προσέφεραν στιγμές ψυχαγωγίας και πολιτισμού στις Σερραίες και τους Σερραίους, μεταφέροντας τη μουσική και την τέχνη στο θερινό θεατράκι της Καλλιθέας, στην πλατεία Ειρήνης και στην πλατεία Κατακονόζι.
Με τα «Μουσικά ταξίδια στις γειτονιές», οι Σερραίες και οι Σερραίοι είχαν ευκαιρία να συναντηθούν, να διασκεδάσουν και να μοιραστούν όμορφες μουσικές στιγμές.





